Pages

Subscribe:

19 Şubat 2012

Bir Takım Kozmetik Tavsiyeleri

Sürekli modadan, kıyafetlerden, ayakkabılardan, ünlülerden bahsediyoruz ama makyaj, kozmetik, parfüm vs.. konusunda da yazmam için çok ısrar eden mailler, mesajlar alıyorum. Bu alanda bilgim bir fareye ve anca kendime yetecek kadar olduğundan ve bu ürünleri öneriyle değil, kişinin kendi cilt ve vücut tipine uygun olarak seçmesini gerektiğini düşündüğümden bu topa hiç girmiyordum. Ama bir kaç ürün var ki, herkese tavsiye edebileceğim, kişiye değil tüm kadın ırkına armağan olan bu ürünler şöyle:


İlki resmen aşk yaşadığım Pastel marka oje matlaştırıcı. Mat oje bulmanın zor olduğu dönemleri, yani geçen seneyi hatırlarsınız sanırım. Sadece Claire's mağazasında bir kaç renk vardı. Neyse ki şimdi hemen hemen her markanın mat oje serisi çıktı. İstediğiniz renk ojenin matı yoksa hiç üzülmeyin çünkü oje matlaştırıcı zımbırtı saniyeler içerisinde ojeyi matlaştırıyor. Fiyatı 8-9 lira arasında değişiyor satılan yere göre. Önce istediğiniz renk ojeyi sürüp kurumasını bekliyorsunuz, sonra hop bi kat matlaştırıcı ve ta-tammm. Yalnız pürüzsüz olması çok önemli bence bu mat ojenin, o yüzden dikkat etmek lazım. Ben tam evden çıkmadan önce sürüyorum matlaştırıcıyı.
Not: Bu fotoğrafı çekernen farkettim ki ben gece uyurken boksörlük ya da voleybolculuk yapıyorum. Bir elin parmaklarının bu kadar biçimsiz olmasının başka açıklaması olamaz. El el değil, tarla küreği resmen.


Diğer tavsiye edeceğim ürün Sephora'dan aldığım makyaj altı bazı. Bu ürünü de makyajdan önce cildinize sürüyorsunuz, cildin parlamasını önlüyor ve makyajın daha uzun süre kalmasını sağlıyor. Fiyatı 20 TL idi yanlış hatırlamıyorsam. Parmak ucuna şişeden sıkıp cildinize güzelce yediriyorsunuz. Özellikle alın ve burun kısmının parlamasından şikayetçi olanlar kullanabilirler bunu. Renksiz ve kokusuz olduğundan her cilt tipine uygun kendisi. Zaten sürünce yumuşacık bir his kaplıyor insnaın parmak uçlarını. Kendi yüzümü öpesim geliyor. 


Bu ürün kozmetikten sayılır mı bilmem ama paylaşmazsam ölürüm. Eminim ki bir çok kadının hayat kurtarıcısıdır bu ayakkabı içine yerleştirilen silikon. Ben Watsons mağazasınından 10 liraya aldım. Bir çok ayakkabıcıda satılıyor artık. Topshop'da da var. Bu silikonu ayakkabının içine yerleştiriyorsunuz. Hem ayakkabının ayağınıza vurmasını önlüyor, hem kaymasını. Bunu koyunca ayakkabı ayağa daha bir güzel oturuyor, daha bi rahat ediyo insan. Topuklu ayakkabı giymek gibi bir işkenceyi resmen eğlenceye çeviriyor. O olmasa ne yapardım bilemiyorum. Bu fotoğraftaki taban kısmına yerleştirilenden. Arkasına, yanlarına, bantıların ön kısmına falan koymak için değişik şekillerde olanları da var. 
Şimdilik kozmetiğe, makyaja dair paylaşacaklarım bu kadar. Yeni ürünler keşfettikçe yazmaya devam edeceğim. Umarım bu üç küçük turşu işinize yarar ve memnun kalırsınız :)Bir Takım Kozmetik Tavsiyeleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder