Pages

Subscribe:

19 Şubat 2012

Grammy Awards 2012 Kırmızı Halı ve Moda

Grammy Awards 2012 Kırmızı Halı ve Moda
Müzik dünyasının en prestijli ödülü sayılan Grammy ödülleri dün gece Los Angeles'da sahiplerini buldu. Whitney Houston'ın ani ölümü nedeniyle pek kutlama havasında olmasa da, kendi çapında bir şeyler yaptılar konuklar. Grammy'lerin kırmızı halısında neler olmuş neler?

Gecenin yıldızı tabii ki Adele'idi. Tam 6 adet ödül alarak Lady Gaga'yı, Katy Perry'yi, Nicki Minaj'ı ortasından çat diye çatlattı. Whitney yası tutmasından dolayı falan değil, her zamanki tercihi olan siyahlar içinde oldukça sempatikti. Kendisi için özel tasarlanan Armani elbisesi ve devasa pırlanta takılarıyla insanı kendine hayran bıraktı. Ama şimdi sorarım size, Adele'de biraz fazla bi "babanne" havası yok mu? Retro saçı ve makyajı tamam da hep aynı hep aynı olunca 55 yaşında gibi geliyor artık bana. Ödül almaya, tüm dünyanın karşısına çıkmışsın, "Yok yavrum ziyade olsun, çay bana çarpıntı yapıyee" diyen babanne gibi bakıyosun.

Adele'den sonra Katy Perry'yi gecenin en şıkı seçmek istiyorum müsadeniz olursa. Hazır boşanıyor da kızcağız, biraz moral olur. Bu turkuaz saçlarını çoook sevdim ben. Gözleriyle falan acayip uyumlu oldu, havasını değiştirdi Katy'nin. Su yeşili uzun kuyruklu Elie Saab tuvaletine ise diyecek söz bulamıyorum. Bu kadar uyumlu olur her şey. Ayrıca takılarının da 2 milyon dolar değerinde olduğunu söylemeden geçemiycem. Bizim kulak mememizin kıvamında anca hamur yapılır, milletinkine milyon dolarlık takı takılıyor, adaletin bu mu dünya!

Lady Gaga etini, kıymasını evde bırakıp kendine tel örgü çekerek gelmiş. Siyah, ne olduğu anlaşılamayan elbisesi kendisi için özel tasarlanmış bir Versace. Bir kaç sene önce bu uçuk kılık kıyafetini seviyodum da, elinde asa ile gelip normal insanların arasına oturunca çok komik duruyor artık. Hele de sağ allaki fotoğraftaki sarışın ablanın "Nerdeyim la ben" bakışı efsane olmuş.

Buna artık ne demeli bilmiyorum?? Adam Levine ve Victoria's Secret meleği sevgilisi Anne V. gecede birlikteydiler. Kızım anladık taş gibisin, görenin dudağını uçuklatıyosun da PITINI NEDEN AÇTIN? Beni pis pis konuşturuyo yaa, ama sevgili okurlar resmen açık değil mi pıtısı? Komple çıplak gelse de rahatlasaymış. Dekolte güzeldir, hafif erotizm katmak hoş olabilir ama bu kıyafeti sadece çiğ duruyor.

Rihanna'ya artık ne demeli bilmiyorum. Değişiklik iyidir, kendi tarzını yaratmak iyidir dedikçe çıldırdı. Hele bu son sarı saçlı haline bakamıyorum bile. Bebek gibi bir surat, mükemmel bir fizik, ama şu hale bak. Dün de burada dediğim gibi sarı saçlarınla aynı Tarık Mengüç'e benziyorsun Rihanna. Onun da siyah tuvaleti aynı Adele gibi Giorgio Armani tasarımı.

Aferin Taylor Swift'e valla, tebrik ediyorum bu kızı. Yaşıtı olan teenage ünlülerin içinde en düzgün ve ortama uygun giyinen o oluyor. Grammy ödüllerinde biraz büyük görünmek istemiş, yaşı için biraz fazla olan bu Zuhair Murad tuvalet ama yine de şık görünüyor. Kuyruklu elbiselere ezelden beri zaafım vardır zaten.

Kırmızı halı yazısı diye başladım ama sahne kıyafetlerine değinmeden geçemiycem. Bu neeee? Ne bu hallll? Bizim anlata anlata bitiremediğimiz, övmelere doyamadığımız sahne haliniz bu mı kızlar? Rihanna zaten iyice çapulcu oldu da Katy Perry'ye ne demeli? 2012 yılında saçını tost yapan tek ve son insan herhalde kendisi, kutlyorum. Taylor Swift'de köyden yeni gelen el değmemiş gelincik rolü oynuyor heralde sahnede. O basma entarisinin başka ne açıklaması olabilir bilmiyorum.

Ödül töreni değil şarlatanlar geçidiydi adeta. Nicki Minaj yanına papa ile kırmızı başlıklı kız olmuş öyle gelmiş. Abartılı olsa da Versace pelerinin hoş detayları var, yok değil. Ama bu deli gibi giyinmeyi Lady Gaga iki üç sene önce hakkıyla yerine getirmişken Nicki Minaj saçma sapan bi şeyden öteye gidemiyor gözümde. Ne yani şimdi bu? Kendi tarzı desen değil, çakma. Orijinal desen değil, komik değil, şık değil? Millet iyice delirdi yemin ediyorum.

Fergie dibe vurmanın da dibine vurdu bu kıyafetle sanırım. Daha bi kaç sene önce Hey Mama klibinde çıtır bi genç kızken şimdiki haline ne denir bilmiyorum. Jean Paul Guiltier tasarımı bu turuncu dantel ve tamamen içi gösteren tuvaletin içine giydiği spor iç çamaşırının açıklaması ne acaba? Seksi mi sanıyor kendini merak ediyorum. Gayet yüksel bel penye don giymiş, madem göstereceksin bari doğr düzgün bi şey giy. Bu tür elbiselerin içine ten rengi astar dikiyorlar, cesurluğun doruklarına gibi görünüyorsn. Onu da yaptırmamış. Arkadan görünen koca fermuar, elbisenin rengi, içindeki çamaşırlar rezillik ötesi.

Çirkin değil ama olağanüstü güzel de değil dediğim elbiseler bu şekilde. Alicia Keys, Kate Beckinsale ve Gwyneth Paltrow sıradan sıradan giyinmişler. Ulan şu Gwyneth'in adını yazmak için harcadığım emek ve süreyi o harcamamıştır şu elbiseye. Gudubet isimli karı.


Ve son olarak Sophia Grace & Rosie. Bu Nicki Minaj'a delice hayran iki minik kız The Ellen Show'a çıktıklarında Nicki Minaj'la tanışmış hepimizi kendilerine hayran bırakmışlardı. Hala o videoyu izledikçe gözlerim doluyor. Bu bıcırlar ödül törenine de gelmişler. Tamam bir Youtube fenomeniyken Ellen onları şovuna çıkarıp belki de bütün dünyaya tanıttı, Ellen sayesinde o törene geldiler de, daha 5 yaşındaki bu çocukların kıyafetlerini reklam panosu olarak kullanmak neden? Hayat görüşünü çok sevdiğim, mizahına bayıldığım, kendime örnek aldığım üç beş insandan biridir Ellen DeGeneres. Belki bu yapılandan haberi bile yok, belki o istedi bilemiyorum. Ama çok çiğ geldi bu Ellen yazısı çocukların üzerindeki.

Kral Tv Müzik Ödüllerini aratmayan bir ödül töreniydi kırmızı halı konusunda. Artık tek umudum Oscar!Kırmızı Halı: Grammy Awards 2012

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder